aj.

långfärdsbuss.
:D

ooh. jag är så glad, men samtidigt..

vilka dåliga människor vi är! jag skäms så mycket, det gör jag verkligen, men jag ångrar det inte. Nej, verkligen inte.
hey, här lägger man ut sitt liv i bloggen. och jag nämner inte ens alla namn, vilka personer det i det här fallet handlar omg. det är nästan ännu löjligare, att bara  komma med en massa antydnignar, eller vad man nu ska kalla det. men jag nämnde knappt något som någon kan koppa till någonting alls. nästan ingen i alla fall. bara jag, och så du då. (se?! en "antydning", igen.)


menmen, dags att rabbla namn så att ni som läser detta förstår att jag har kompisar. en antydning, eller nej kanske inte, till min... hahaha, duvet vem du är!;p);
vikki är softast, alltid. eftermiddagen har varit bäst:) och kim, HAHA. du år så.. jag finner inga ord:p bara.. HAHA. du är fan också softast. fast, inte på samma saätt som min bästiiis. (men omg:p)
Okej jag pallar inte rabbla fler namn. kanske för att jag inte har nåra fler vänner. HHAHHA. lol på mig:P
nejmen nu ska jag försöka få tag på Sigrun, orkar inte möta Vikki ensam. Måste ha min mobiiil, klarar mig inte utan den!:p hahaha
btw, sommaren komemr att bli så bra. med linn:) och med sica wtf;p PLANER!

men det gör fortfarande ont, och jag kan inte sluta tänka på det.
jag behöver en maja karlsson, och det bums.

Kommentarer
Postat av: linn

imorgon carina :D

2007-04-02 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback