DiLeva? (repeat, fast cars)

Jag förstår inte hur han INTE gick vidare, helt oförklarigt. Tänk hur många personer han hade kunnat glädja.. Nej usch. Nästa år borde jag och Johanna bestå av en jury, det tkr jag allt.

Föresten är jag kääär. I Tracy Chapman, och en av hennes låtar. "Fast Cars", aww, lix. Alldeles underbar. Läs själva.

I remember we were driving driving in your car
The speed so fast I felt like I was drunk
City lights lay out before us
And your arm felt nice wrapped 'round my shoulder
And I had a feeling that I belonged
And I had a feeling I could be someone, be someone, be someone

Texten låter möjligtvis intentsägande och fjollig, men nejnejnej. måste höras, hel låten, för att man ska förstå :). Har saknat den människans röst. Lätt att jag ska youtuba henne när jag kommer till Växjö, oh yess.
(You got a fast car, But is it fast enough so you can fly away?
You gotta make a decision, You leave tonight or live and die this way.)

god, låttexter alltså, jaja. Har i alla fall inte lagt ut en HEL låttext som en vissa Johanna har gjort ;D haha. Btw, Johanna, jag har en ny smily på msn. Skit löjlig, precis som alla andra smilys, uschuschusch. Den enda jag gillar är den nöjda;;. Kan inte visa vilken jag menar.. men ändå. ;;
Johanna vet.

uuh. Sigrun? Haha :). najsigast, aah.
Volleybollare in town, aah. Vilket betyder att Linn, Malin und Emma är här :). yess.

(repeat, hjärta.)


och bara så att ni vet höll Johanna igen iår ;). Annars skulle hon LÄTT ha gått vidare.
Så måste det ha varit, liksom.
Och jag vet att jag inte säger det så ofta.. Men hon är nog min bästa vän ändå. Iaf mina bästa sambo :) ;;



(Carina [Ca:rin'a] - världens bästa sambo, det är du det. :) ingen förstår sig på mig och mina ehm, "utspel" så som du, och även om vi inte känt varandra alls lika länge som alla tror att vi har, känns det som det i alla fall. du&jag&tv=oslagbar kombination. (it brought us together) :D -kärlek-

det värmde, det. och det gör det fortfarande, även om det var länge sen.)


gosh, carina hjärta rabbla namn.! haha ;) måste ju visa alla att jag har vänner, lix. Så är det ju. Nej, det är inte lätt, alltså.

Nu blir det duschen:) sen sickan. vandra? igen? Oj, kanske. om orken skulle infinna sig. (vilket inte är särskilt troligt, but still.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

uaw, sötis - världens bästa sambo :) lätt att jag höll igen, vill ju inte bli världskändis äään, vill ju gå ut skolan först. sen så :P

Postat av: bella

jag tycker också om tracy chapman :)

2007-05-17 @ 16:12:42
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se
Postat av: bella

och ah, de du kommenterade i min blogg, de stämmer! tyvärr!

2007-05-17 @ 16:13:33
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback