nej, jag bangar ju inte, alltså.

åh, Danmark. Bra handboll, underbara toast's, ingen leggkontroll vid spriköp (men jag är ju sjutton i vilket fall så vem fan bryr dig), snygga killar (ett par stycken iaf) och extremt roliga flicks. lyckat? absolut :-).
aah, nummer åtta/nitton, jag hade inte bangat. Tyvärr vart inte Marielle där, attans. men hej, en annan gång.: )
Veckans sanning(ar), är;
1. Steven kör som en kratta
2. Vickan är en kåt zigenare -v
3. Danska toast's är godast, men det visste jag ju redan, från Danaaa.: ). (åt bara en toast den här gången, dom ingår inte direkt i min diet:p det är synd.)
Det finns en hel del andra sanningar också, men äääsch, interna skämt med mera är onödiga/t att dra upp här.
Två saker till bara; slår vad om att drickan jag köpte är godast, ska se om jag kan spara den till gisle., men det ska nog inte vara nåra problem: ), och solariumet i Strandby, KICKASS. Meddo kan ju bara lägga ner alltså, hahaha.

Idag har jag bara LEGAT i sängen och slappat.. Är helt slut efter helgen, det är sjukt. Har mått dåligt, det är därför jag har slappat, så jag är ingen skolkis om ni tror det. Det är den jävla salmonellakycklingens fel, usch. Just nu lyssnar jag på Avril Lavigne, top ten at  teeen.:D hon är fan asabra. Minns när Josse sa att jag var lik henne, nooo lix.:p hahaha.

Ahw, Vikk.:) sötast eller vad? saknar, yess.:(  & favorit-linnzan, alltid: ). bäst.!

Nejmen, nu ska jag göra nåt vettigt, typ städa (hahaha eller inte), eller kanske sätta på en tvätt..? (typ, NEJ. Det är bättre att jag skjuter upp på det, så att mina rutiner inte rubbas.)  Nejmen jag vet, jag ska packa min väska, så att jag kan träna sen, efter ES:n:) jaa. Sen bär det av till skolan, luncha med Majan:) henne har jag saknat! (& vet ni vem mer jag har saknat.? Björrrn.;) ).
Så nu måste jag säga hejdå, tyvärr. Sakna mig inte för mkt (hahaha.)

btw, S.E är en jävla sexgalning, seriöst.

btw.2. Jag tycker att Jojo-Hanna ska komma hem från Italy, jaaa. Hoppas verkligen att dom går ut och festar på kvällarna! Fan, är man sexton så är man. ITALIIIEN. The place to bee till att man fyller arton/tjugo!;p HAHA.

Kommentarer
Postat av: johanna

DAMN GIRL, vad tror du om mig! :O no party here, bara massa trääääääääääääääning, såå seriös är jag you know. :D och du, LUGGIT? du ger oss smålänningar dåligt rykte! :p

Postat av: Anonym

men herregud varför skriver jag min HOTMAIL ADRESS? hahahaha, jag är CP!

2007-04-14 @ 21:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback