m-m-m... RONALD.!

Igår blev det HP-5 i ungefär... 3 och en halv timme ;) heheheheeeee. Ska nog prova mig på att edita till helgen alltså. seriösa grejer, vetni :!.  (& edita var onekligen gårdagens ord- det är även en stark kandidat till veckans ord. och det är bara tisdag idag. Ser mkt lovande ut det här alltså!:) )
men alltså, mmmm jag ääälskar harry potter! dvs. böckerna/filmerna. inte just harry. nopeee, min favorit är Ronald:) lättishhh. blir kanske till att se på fyran ikv., vill nämligen se balen. hehe.

& just nu bara älskar jag att ines har skaffat en blogg åt sin papi, dragge är lätt skönast ever.

snart lov med, SHET. blir till att jobba en hel del med UF då, och Ines ska allt jobba trots att hon är på semester i Trysil. Det ska jag se till.
Har bara... tre stora eximinationsuppgifter kvar med, väldigt nice:) Uppspelning av en pjäs på fredag, bokföringsprov på måndag och inlämning av en mastodontuppsats på tisdagen. På torsdag är det pyssel som gäller, för oss som inte ska spela innebandy (dvs. att det endast er.. diana, ines och jag, som kommer att pyssla.) Torsdagen därpå är det julavslutning (eller va? det är ju inte.. julavslutning. det är ju början på julen. hm. :!). På fredag blir det hemfärd, & kanskekanskekanske hinner jag träffa vikki, den arma själen, innan jag far iväg till Norge.
& till linn: sounds like a plan! Jezzee kmr att uppskatta det nåt enormt:)

well wellll. nu ska jag slå Jojo en pling. Tvivlar starkt på att hon har vaknat än.

herrå! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

HEHE; roonald


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback