magiskt, men tragiskt

magiskt, det var va det va. mmhmm. men det var rätt tragiskt, när det var över. eller, vad som var tragiskt var hur jag reagerade när det var över. det kändes som att någon hade slitit ut mitt hjärta. fast det var ju nästan så.
min man.
m-m-m. linn; du ljög verkligen inte (precis som att jag trodde det, haha.)
han har allt!
jag har tillbringat större delen av dagen med att lyssna på hans låtar, och letat bilder på internet. underbaraste evah, aah så äre.
men det är lasse som är kung:) verkligen. mhm!

hehe. 30 mattetal idag, alltså sheet algebra är min grej! hehe.

& ey,
bara så att ni vet;
some how, along the way... Iz has become my best friend.

men nu ska jag bege mig till johannas arbetsrum; it is time to have THE talk.

(& just nu bara gillar jag att OC går i repris:)) in my heart, för alltid! att beverly hills går i repris är ju inte heller helt fel, måste ju ha nåt att göra kl sju på morgonen när jag redan har gjort sig iordning med det fortfarnade är för tidigt att åka till skolan. behöver ju iofs aldrig oroa mig över att beverly kanske slutas att sändas, för det kmr aldrig att hända;P haha. serien är ju ändå kultförklarad, det säger ju allt!)

later amigooooossssss

ps
kul att jag har snott rubriken från en krönika som fanny har skrivit för smp. hehe
ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback