4 h.

på sjukhuset. bajsss. men läste världens bästa bok:D herre gud, måste berätta för johanna!

nu sitter jag och chillar. läser lite bloggar, OMG antonela botic är en nerd! men det är bra, för det är jag med. alltid vi;)<3. höhö.
IK snart. eller, vid ett. lalala. hoppas jag får träna.
inte för att jag räknar rehab som träning^^ men, jaa. får panik av att bara sitta still. men igår, gode gud! 90 grader, hjälp mig. johan var helt crazy, vi satt ju där hur länge som helst. men hey, känner redan hur mina lårmuskler har "utvecklats." haha, shet.
och på onsdag far hon! have fun in Italyyy..!=D yey! hälsa zlatan!;D hahahah

vikkis sista dag.
sista dagen hon kan skicka gratis sms, och jag tror att en viss nerd håller med mig när jag säger TACK OCH LOV FÖR DET. hahaha fan vad vikk har trackat oss, omg hon är fan den riktiga nörden!;P

simmade igår, haha. jävlar vilken bra träning! vattenpolo, lalala vad vi blev ägda. men hey, vilken träning! mkt bra. (conny är fortfarande en spännis, HAHAHHAA.)

nu ska jag smälla i mig lite jordnötssmör, lalallala..(A) men ska vara nyttig sen, fakitskt. lax på rostbröd, med spenatblad och tomater.. MUMMA. tack vikk!:)

martin; we'll see about that;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback