and I begin to wonder.

måste tyvärr sno nått från Veronica nu.. but its for a good cost=) hey allihopa, ni mååste bara se the fray's musikvideo på youtube, greys anatomy versionen..:D jag lovar, inget slår den, hell no. så lova nu att ni går in och kollar på den!=)

nu sitter jag i skolan, chillar lite innan jag ska till IK. Rätt tomt i skolan idag, de flesta är väl sjuka I guess. Hade "möte" förut, på föreningstekniken, Elin lät nöjd så blir kanske mvg trots allt..:) skulle vara lätta poäng: )


Så dumt att det inte är Greys ikväll!! Funderar på att be Erika om ett par avsnitt..(A) lalala. men neej, man måste se dem på teve.
Eller..? Hm.
I vilket fall som helst så blir det tråkigt ikväll utan ugly betty o greys..=/, eftersom att jag bojkottar Gilmore Girls (inget Lori hjärta Luke, ingen Carina.), och Desperate houswifes har jag inte följt så bra, men ska kanske börja se på det igen. Den är ju trots allt än utav de bästa serierna någonsin.:)
Men den bästa är lätt O.C
Oth är ju inte heller helt fel. (kan inte fatta att Mart. missade det i söndags, herregud:p)
och sen har vi ju Beverly Hills.. Teveserierna teveserie!:D Vet du nelle? Jag har börjat se på det igen, det sänds ju på morronen på trean!;p WEY!<3

Såg klart på Gilbert Grape idag med, på engelskan. Några grät, men inte jag och Jacob. Kan nog ha berott på att vi förstörde lite för oss själva genom alla kommentaret..:p vi gjorde filmen till en komedi, och gud såg att det var gott, oh yes he did.

Men nu ska jag skriva lite på median, är väl egentligen färdig, men är aldrig nöjd. Sen blir det att ladda inför storsalalomen:D Jacob är bajs om han håller kvar mig i skolan. måste cykla hem senast tio i fem.!
ciao!
(och nu är Vicke på väg till south africa.. blä på dig!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg beverly hill när är det? varför har du inte sagt något OMG OMG OMGG! WOOOOOOOOOOOOOHOOOOO! mega damp, värsta glad rä jag nu WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO! mitt liv är perfekt LAlALALLALALA :D :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback