español.

Björn-bär, alltid.
Bengtsson, varför ska du alltid lämna mig? jag blir så ledseeeen.
;) haha. nejdå shnögging, I can take it!=)
Idrottskliniken på tisdag kl. 14,  jag missar ES: n. LYCKA, WÖÖÖH NU ÄR DET FEST MANNET!;P Hahaha.

I helgen.. Hm, på fredag ska jag nog hem och sova bort hela kvällen, as usual:p haha. Eller, blir kanske bio med bryschan, we'll see about that. På lördag blir det till att plugga med bryschan, oh yeah fetma here we come!:D hahahahaaha! And media, always;) Sen blir det Högstorp, till Mathildaaaaa..!=) Vi ska feta oss, hell yeah:D (Dvs säga om Mathilda orkar med oss, hon kommer va ngt bakiis.;P!)
Självklart blir det en massaa skidor i helgen..:)! Alltid! Det är det bästa, yes.
Nu blir det snart spanska med Esther som har många fester. Hon har börjat bli ltie hård, spec. mot hockeykillarna som fick ig på senaste provet, again.;p wey to go Esther!;D

This time I know it's the real thing.

Den som utsätter sig för kärlek, utsätter sig för lidande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback