it's called björn-bär.<3

Allvarligt talat, han är den ända jag kan ha ögonkontakt med. Jag brukar avsky det, men nu.. can't help it.

I vilket fall som helst är jag tillbaka i Växjö nu:) Åkte hem igår, med Johan. Dåligt val. Skulle tagit tåget. Men det är lätt att säga nu, haha.
Klockan var alldeles för mycket när jag kom hem, orkade bara se nyheterna sen var det sängen för mini. Idag vaknade jag relativt tidigt, det tycker jag allt. Segade lite på morronen, myste med hunden, såg på teve. Vikk ringde & jag kom på att det kanske var dags att hoppa in i duschen. Efter det fortsatte jag att chilla, tills halv två då jag sa hej då till far & Jezzee, lämnade dem &  for hem till Vikk=) Yess. Skitungen har ju fyllt år! Yes she has! Hon är lite efter, men hey, hon bjöd ju på tårta!;D Och gud såg att det var gott. Vilket det var, alldeles för gott!;P haha. Nejmen det var mys hos Vikk, alltid. Jadie var lika sexig as always, yeees.<3;D hahahaha herre guuud.
Mor hämtade mig vid fyra, vi åkte till Hestra & jag hoppade på tåget. Köpte biljett, allt strulade sig & till min stora glädje stannade vi i Alvestad i femton minuter. wohoo vad lycklig jag blev. Eller inte. Han iaf plugga rätt mycket spanska:) Yes. Måste imponera på Esther!=) Jajaja. Siii.
Gick hem från stationen, trodde att mitt knä skulle kola vippen. Mötte Vickan & Daniel, som var påväg till Konsum/Coop nära för att köpa mat, tacoooos. Hjälp vad sugen jag blev! Men vågade inte fråga om jag fick ta, & föresten får jag inte äta mer idag, inte efter tårtan (tårtorna, oops.), hos Vikk, nejnejnej.
Har suttit vid datorn större delen av kvällen, pratat med pojkarna:) Och med Antonelaaaa. Yes!=) Och bara så duvet; TÄVLINGEN ÄR AVBLÅST, tills att jag kan börja träna igen! Så är det! Så shut up fetto:P hahaha.
Har precis sett på Cold case, älskar det!<3 Väntar på att nyheterna ska börja, efter nyheterna ska jag sooova. Ni undrar kanske varför jag har börjat bli helt vuxen & ser på nyheterna varje dag? Jo det ska jag förtälja er, såhär är det; Vi har media projekt  i skolan & jag har turen att vara med Carro & Jacob. Det jobbiga är bara att Jacob kommer DÖDA MOI, om vi inte får mvg!:P Haha, & jag måste se på så många nyhetssändningar som möjligt för att klara av mina uppgifter bra. Så är det. Det är också därför jag reste ner till Växjö idag istället för att vara med mina bästa kompisar, som jag nästan aldrig träffar. Allt för skolan;p haha, illaaa. 

Nu ska jag drömma lite, komma på en bra fantasi som kan kan vidarutveckla när jag ska sova. Vet att fantasin ska handla om, eller rättare sagt vem, den ska handla om. yess. Att fantisera är det enda som håller, för mina tankar är de enda som alltid finns där för mig, twentyfour seven.  

Hey, fashion is his passion. And he's the man, Jacob. oh Yes hi is.


Kommentarer
Postat av: Anonym

who are u calling fetto? BITCH! ; P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback