super bowl.

Jag missade Super Bowl.:( Tänkte se slutet ju, men alla hade ju somnat. blää.
Oooh, den har veckan handlar allt om SKOLAN. Jag får ju inte träna, så det är lika bra att ta tag i plugget nu. Jag tycker faktiskt att det ska bli kul, tro det eller ej. Har redovisat idag på NK: n med Mike & Jakob, haha det gick ju sådäär:p Får nog G i alla fall, om vi har tur. Nu pluggar jag på historian, har prov om ett par minuter. Efter skolan ska jag lätt skriva klart mediauppgiften!!:D Jaa! Jag äger Jacob och Carro SÅ HÅRT.;P hahaha.
Imorgon ska jag plugga på.. Spanskan, & Företagsekonomin. yes:) På onsdag.. så finns det säkert nåt att plugga på, det gör det alltid. Matte, troligtvis. Suug.
Lätt att jag ska leta skor den här veckan:) Låga convers, sneakersmodellen då. MÅSTE HA!=)
Btw, Antonela ska ha STRYK. oth är så braaa!!!! : )
Vad hände med Beverly Hills 2? HAHAHHAHAA. Dylina 2 & Dylina 2. HAHAHHAhaha jag tror jag döör.xD
Nu ska jag till Historian, wish me good luck.
ps. Majs är sö SÖT. Sötast!:) ds.

Pools of sorrow, Waves of joy.

(Föresten, vad säger du om glass och hallon ikväll, johanna?=D)


Kommentarer
Postat av: Dylina 1

omg beverly hill in my heart forever. (låter jag som en fjorits OMG!) HAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback