were did I go wrong? I lost a friend..

förlåt mig för vad jag sa, det var oerhört korkat av mig. Du har rätt, det har du alltid. (I'll go were evere you will go.)


Well, hit me hard SE.


Helgen har varit perfekt, nästan. Har sagt dumma grejer, fått reda på dumma grejer.

Men har fått en bra nyhet, Jag och Sickan ska bli grannar igen:D How great is that?!=D ooh, jag har planeeer;) oh yes!


Iaf, har sett på alpint, skidskytte och tennis is helge..:) Tennisen håller fortfarande på, final just nu faktiskt, så måste skriva snabbt=) go Petrova=D hon är så kickass:D
Nu ska jag bara komma på hur man lägger upp bilder här, sen kommer en massa bilder på Emil Svendsen, Ole Einar, Grubben, Svindal och självklar på the one and only; Ketil Andre Aamodt.! Den störste, och gud vad vi saknar honom! Men förstår honom, glet attt åka ner för en jävla cake i 150 km/h när man har familj. En mycket klok man! Självklart förstår jag Grubben också, måste ju vara otroligt jobbigt att resa så mycket.

btwm GRATTIS Anja:D way to gooo! Sket nästan ner mig, lovar.
o Aksel Lund då.. Historisk:D Första norrmannen som tagit guld i störtlopp i Vm, inte ens Aamodt lyckades med det, fick dock ett par silver..:)
Järbyns prestation var ju också helt otrolig, han var ju inte så nöjd när han väl kom ner:p haha. Men brons, wtf liksom?!:D Synd att Fill, Miller och resten skulle köra bort sig bara. Men vad gör det, egentligen;p

Snart är det VM i längd, och förhoppningsvis har Estil hittat formen, och skulle vara kul om Ole Einar kunde vinna nåt:D Tufft att satsa på två idrotter, och ändå leda världskuppe ni den ena. Otroligt att han vann första världscupen i längd han ställde upp i, i höstas..:) jevlar. Nu leder han ju världscupen tillsammans med Greis, i skytte då, vilket betyder att han troligtvis kommer tappa en del när han kör Vm..=/ men hey, vad gör det, när alla vet att det är han som är världens bästa skidskytt., OCH världens bästa åkare i spåret nu..!=D
Jaja, nu ska jag tilllbaks till teven, Tenniiis..!:) Fotboll senare, hoppas att Ibrahimovic får spela.. Men hjärskakningar och liknande är inte att leka med=/.


missa inte oth idag, är kanske bätter än förra gången om vi har tur:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

to homie såg du hur bra det var elller? :O OMG, nathan var så cute när han spelade basket med dom snorungarna! NAWWWW! OTH OTH OTH tjallalalala!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback