hjälp.

Jag har skaffat en blogg nu. Ska bli en über seriös bloggare, jag lovar. (Eller inte.;D haha.)
Idag är det temadag i skolan, dans, speeddejting & sex & samlevnad. Är sjuk, så missar allt detta.. Men kommer nog imorron, mer sexundervisning då. Jag & Jacob vet precis hur det kommer att låta;
Ha inte sex! Aldrig! Kanske om ni gifter er, men bara kanske! osv osv.;p
Det ska ju för guds skull komma en präst, som ska prata om sex. hahahahah jag tror döör.

Har blivit obsessed, animal planet.<3 (käften maja.) Jag älskar det!=) Djurpolisen, wohoo. Lätt att jag ska arbeta med nåt liknande när jag blir stor (äldre.) Är bänkad framför teven hela dan idag, ska inte träna ikväll heller ju. Tror dom verkligen att jag tänker cykla hela vägen ut till teleborg, för att träna med juniorerna mellan 8 & 10, för att sen cykla hela vägen hem igen? Don't think so, oh no. Maybe next week. Men inte ikväll, har ju spelat i helgen, & jag har ju fotboll imorn med ju(= Evigheter sen. Shit, vad jag ska bli smal!=) Inte a la Lara Flyn Boyle, men som.. Någon som ser normal ut.

Aja, nu ska jag soooovaaa. Vill se på oc, så maja får skicka nåt avsnitt ikväll:) yess. Hoppas inte Johanna ska simma, vill ut & gååå.
Later dudes(:
pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: amandaaaaaaaaaaaaaaaa

WAY TO GO; BLOOOOOOOOOOOOOOGG ;)

2007-01-30 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback