onsdag.

Hahahahhahaa jag är så förbannat rolig, det är sjuukt.;D Aldrig att jag skulle glömma bort din födelsedag, Vikk. Aldrig!(:
Är hemma från skolan idag igen. Mår bättre idag, men jag pallar verkligen inte.. Klarar inte av att träffa en massa människor. Måste ladda inför fotbollen ikväll, det var så längesen.. Saknar.! & det går bra med mitt nyårslöfte:) Yess, don't you worry Madicken;) tss. När du kommer hem kommer jag att vara såå vältränad att du inte känner igen mig. (& btw så ska jag knäcka Antonela, mitt träningsnarkomanande kmr gå mkt bättre än hennes, lovar! Har ju redan börjat, för länge seen.)

Nu är jag alltså ensam i lägenheten.. & jag älskar det. Sure, Jojohanni är min bästa vän & så, men ändå, jag är en ensamvarg, lätt. Inte alltid, men oftast. Fråga bara Carro..:P
(johan: "Men det måste vara skönt att bo med några kompisar iaf."
jag- "eeehm joo.." 
carro-"hahaha jomen visst!.")
 Haha. I vilket fall som helst, så ska jag städa nu:) Överraska the giirls. Dom märker inte särskilt mtk efter helgerna, men idag kanske, om jag har tuur. Ska städa här inne, se vad Hanni says:)
Ikväll ska jag låna hennes mobil, ska ringa linnzan, gratis ju. & så ska jag ringa Vikk med, claro. (från min egen tele. btw.) Måste göra planer inför helgen, inför lördagen!:) ooh det kmr att bli så bra.

Tack för att du skickade hem mitt arbete Jacob, skyrre bryschan.

Dagens: Jamie T- If you got the money, & Richar Scarrys äventyrsvärld!!!=)


Kommentarer
Postat av: antonela the tränigsnarkoman!

BRING IT ON BITCH, nu är tävlingen igång om vem som ska bli ärets tränigsnarkoman, förresten vafan har hänt me oss, vi var ju hata livet männnsikor, människor som satt vid tven, shiiiit! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback