haha,

ibland är det inte lätt, alltså.

kom hem ifrån Norge i fredags, hann precis med att ta en dusch&packa om väskan, sen kom Lars-Bandage och hämtade mig. Han körde mig&Linnplinn till SS, därifrån tog vi ett direkttåg till Halmstad. Där väntade jag&Linnplinn på Emma&Lillemor, sen bar det av till Skummeslöööv. :) (ett stopp på vägen, många känslor, uschuschusch.)
Såå jag&linn har alltså varit hos emma i helgen=) det var alleldes alledes underbart, nästan hela tiden. Inte i lördags, kanske.. har väl mått bättre. ;) haha. MEEN, i lördags såg jag i alla fall The Holiday, FINALLY :D aww, Jude is sooo my man.<3

Så vad har vi lärt oss i helgen?
att..
1. .. alltid ha med en kapsylöppnare i väskan, extra viktigt om man inte har en Oliver till hands.
2. .. inte sitta ner när medan man dricker, åtminstone inte hela tiden.
3. .. inte ringa runt till en massa folk på fyllan.
4. .. linn har extremt lätt för att bli solbränd.
5. .. inte sitta med ryggen mot Tero när han kastar spjut.

well, man kan ju iaf konstatera att det har varit en lärorik helg=) det känns ju bra.

take care everybody, :)


Kommentarer
Postat av: linn

ska komma ihåg det där med att INTE ringa runt till en massa folk på fyllan. ;)o framförallt, INTE ropa på folk som man "tror" man känner. MOHAHA

2007-07-18 @ 23:50:43
Postat av: lisa

haahha "inte ringa runt till en massa folk på fyllan" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback