seeeeeeeeth

image3

Antonelas inlægg gav mig flashbacks, nivet, back in the days var ju trots allt onsdagar mellan klockan noll nio nollnoll och & noll tie nollnoll en rent ut sagt helig tid før moi.
& jag kan inte sæga annat æn att O.C ær still mitt favoritprogram ever.
(fast vi får ju inte glømma beverly hills.)
seth ær minminmin,
det vill sæga i mina drømmar, dær ær han det.

nu ær jag då i Norge, det ær fett nice :) lata dagar i norge, jaa.. dagar som inte ær særskilt lata, egentligen. det hænder næstan någonting mest hela tiden. men det har jag ingenting emot =)

& just det ja.. det var ju herrfinal igår, singel. jag orkar inte børja skriva særskilt mycket om det.. då kommer jag aldrig att kunna sluta, så kænns det i alla fall. så många kænslor.. det ær i alla fall ingen tvekan om att Roger Federer før tillfællet ær bæst i værlden på græs,
& han kan æven komma att bli den største tennisspelaren genom tiderna.
Rafael Nadal ær ju utan tvekan bæst i værlden på grus,
det ær det fler æn jag som anser. Anledningen till att han ær bættre på grus æn på græs, ær troligtvis att han har "spelat" på grus den han var tre, & på grusplanen førblev han ju också i tio år då. Igår gjorde han i alla fall sin bæsta match på græs någonsin, vilket verkar lovande..:) Jag hoppas innerligt att han han får lyfta Wimbledon bucklan en vacker dag.. Verkligen.

Om ha bara kunde læra sig att følja tjugosekunders regeln..

Nej nu måste jag verkligen sluta,
ska æta vattenmelon :)

hej så længe! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha carina, ditt framtidsyrke måste ändå vara sportkommentator. det är ödet o jag är ledsen men det går inte att ändra på ;P ses imorn darl!

2007-07-12 @ 23:19:20
Postat av: Anonym

Gud, Adam Brody är så het!

Postat av: Anonym

mmmm flashbaks erkann bast, mmmm seth cohen! och ey du vet du hade alskat att vara har for varje dag ar det forst O.C kl 15,00 sen one tree hill sen joey och sen TVA simspons avsnitt i rad snacak om att livet ar underbart! det ar nastan sa att jag stannar har hela livet for att det ar sa bra serier shit pomfrit! : D men yoooo homie hur star allt till i min alskade lilla bonna hala, hander det massa spannande elller?

2007-07-18 @ 19:45:29
URL: http://antonela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback