... and if you knew how good you are, you would not stand beside me.

Under veckan har jag både skrattat & gråtit mer än vanligt.
Eller kanske inte,
men det känns så.

Det är jobbigt med avsked. Som sagt så har bland annat Simon&Mattias åkt hem nu.. & Tomt är ordet. Toooomt.
Det värsta är ändå att Mattias har åkt... Jag vill inte komma tillbaka till hösten, & finna nån etta sittande vid hans plats. bläää.
Det var ett bra tag sen jag grät så mkt på grund av en kille. & han har ju krossat mitt hjärta, på ett sätt. ;) haha, kanske. Farbrro Persson är i vilket fall som helst den bästa Farbrorn vandrar på denna jord,
& det säger sig ju själft,
jag är ju inte heartbroken för inget.
Men en dag,
på en sandstrand i Maldiverna,
då..!:) det är ju redan förutbestämt ;) haha.

Igår var hela klassen på strandbjörket, vi lirade lite brännboll, lattjade lite boll (Vicke sköt så hårt på min arm är jag satt ner & stödde mig på marken med den, att det kändes som att den skulle gå av. Har fortfarande ont.) Men annars vart det helt underbart !;) En del av oss vart ju kvar riktigt länge, 4&en halv h är inte illa;p sanning&konka fungerar alltid. (hahaha, & procent såklart, hahhahaa).
Klassen är helt jävla underbar, men de mest utmärkande pärlorna är ändå lättplätt Jacob&Maja :)
Jag kommer ju till Växjö någon gång i sommar,
men det kommer att kännas väldigt märkligt att bara träffa Jacob&Majs en gång på 10 veckor. Hujeda mig.
Jag kommer att gråta sönder mig på studenten.

Tiden har gått ruskigt fort de senaste... elva månaderna, det känns som att det var igår jag&jojo var i U-red för att köpa rengörnigsmedel, & när vi sen satt i IOGT för uppropet, & träffaee Vladde för första gången ;p haha.
Nu ska vi plötsligt hem igen, & det känns som att jag har packat ner hela lägenheten. Mor kommer & hämtar mig vid fem,
ska försöka övertala henne till att vi ska stanna till på Burgerking för att köpa var sin baguett.
Känner jag min mor rätt, kommer det inte att bli särskilt svårt att övertala henne.

Men nu ska jag bort till min svenskalärare & prata betyg,
sen ska jag & Linkan dra ner på stan. Efter det ska vi nog till Hovshaga, hem till henne. Riktig lunch, jag bangar inte!

Alla i Växjö, som jag inte kommer att träffa på ett tag, ni får ha en underbar sommar! (Maja, vi ses ju, OC maraton lix ;), & Jacob, vi får med ses, glassa vid sjön&spana in brudar, lite lammkött som börjar på fria nästa år.. jag bangar inte. ;) haha.)
<3.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback