gosh,

jag är trött, mitt knä is killing med & att Sandra spelar blattemusik (som Ingolf , mammas&pappas ny-gamla bästis, brukar kalla det), på högsta volym gör ju inte saken mycket bättre.

uuuh. det är tröttsamt att tjäna pengar,
speciellt när man inte kan sova om nätterna.
(eller när JAG, inte kan sova om nätterna.)
(Estet Anna would be so proud..)

dagens : "Det är det okända vi fruktar när vi konfronteras med döden & mörkret inget annat."
/Albus Dumbledor, eller, Rowling då,
välj själv.

Nu har jag läst ut de hit intills (?) utgivna Harry Potter böckerna,
& jag vet hur det kommer att bli imorgon,
mina ögon kommer att svida mer än vad de gör nu, & jag kommer att ha VÄRLDENS huvudvärk, på grund utav alla tårar jag fält.
(FältH.. hehheee.)
(ingen förstår.)

Nejmen, jag ska väl gå ut på framsidan nu, se om Sigrun är kvar.
Det är en HIMLA tur att jag har henne som granne,
en himla tur.
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

erkänn helt sorlig är den sista boken, jag lipade järnet och det är fan inte ofta det sker ; ) men dom böckerna är helt klart BÄST!
HARRY POTTER, klapp, klapp, klappp!(hahah wannabe cheerleader)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback