'hi,

my name is Bob and I work at my job.
mmmmm justin, you are sweeping me of my feet :)

uuusch, vad seg jag känner mig. ska strax ut och springa, vilken verkligen kan behövas. Jag undrar om det regnar? jag joppas nästan det, för det är verkligen mysig =) eller musigt, som ämelie skulle ha sagt.

ey, jag läste ett recept på baksidan av ett Arla-mjölkpaket.
använd vanliga glas till att skära ut runda ringar ur en tårtbotten,
vispa grädde och smäll på,
toppa med bär&floursocker.
jag tror visserligen att det blir godare med lite sylt innan grädden.. men äääsch.´
btw så är grädde ingen favorit. men vad gör man?

nu är jacob på väg när till blekinge.. carro är väl redan på öland, med sääbbbääää. ikväll gäller det!;) haha. jag hade inte bangat på att åka dit.. men det kommer att bli nice här med=) yvonne och carina kommer. som sagt, niiice.

najmen nu ska väl jag byta om, så att springandet blir av.

justin- losing my way

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag kolllar på d. housiwifes de är mina IDOLER typ, eller jag klollade på det innan men whata fuck!ey yo homie vad gör du nu i detta sommar-sverige (jävligt ironinskt) men är du hemma och jobbar oe what? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback