I know it´s such a waste but still I waste you.

uuh, så vart det frilufsdag igår, volley. än en gång vart det jämt mellan sp06a & sp04c ;) tss.
på kvällen vart det brännboll, Växjö Fria Gymnasium mot Procivitas. Alla var extreeemt taggade, när vi tågade från skolan till Strandbjörket, där sammandrabbningen skulle äga rum. Det var rätt maffigt när vi marcherade genom stan, Hockeykillarna var lätt bäst på att ta ton. & vilken fantasi vi hade!;p haha. bästa hejaramsorna everrr.
Eftersom att fint folk alltid kommer sent, kom vi något senare än bestämd tidpunkt, & när vi närmade oss Strandbjörket sjöng vi "vem vill åg på Procivitas? INGEN, INGEN,", haha & så fortsatte det.
VFG förlorade tyvärr matchen. Men det vart nog så underhållande ändå, för när jag & Simon satt där på gräset i godan ro & samtalade, plockade hockeykillarna upp sina vattenballonger ut soppsäcken & bombaderade snorungarna från P.;p. Det var rätt kul att se. Helt oprovocerat, stackars Bratz.
Som sagt förlorade vi matchen, men spelarna var goda förlorare & kastade fler vattenballonger samtidigt som de skrev "Pappa betalaaar.." och så vidare. (det var rätt kul sen med, när Simon berättade att hans pappa betalar för den TVÅAN Simon kommer att ha heelt för sig själv, som ligger oerhört nära både Chalmers )(där knäppisen ska studera i SEX år, & där snitt åldern är 17;p,)) & med bara ett par minuters gångavstånd till Avenyn. Vi snackar göteborg nu alltså. Haha, jag skrattade lite, det gjorde jag allt;P.)

Idag vart det skattjakt för studenterna, & sjäälvklart var jag där för att se Klädstrecket. Pojkar iklädda endast underbyxor & inget annat, det vill vi ju inte missa.
I eftermiddag har jag stekt på balkongen (jag är sådär häärligt skär nu), samtidigt som jag har läst Pottan & fången från Azkaban. Jag säger då det, dom dära dementorerna är inte att leka med, alltså.
Men nu blir det duuuscheeen,:D härligt. Sen lite mer Pottan (I just can't get enough. ((ÅH. Nu kom jag att tänka på Veronica:D!)) ), för Pottan är min maaan. Later on blir det vattenmelon und säsongsavslutning, Både Betty & de desperata hemmafruarna ska lämna mig för denna gång. Men vi ses snart igen:D



And if you knew how good you are, You would not stand beside me.


So play the record now, Lilly. Words can't save me, so lets not pretend. So play the record and turn it up. Not even Dr Phil can save me now.


(och just det, jag har lite Billie frossa. Som ni kanske har märkt. Faast, det har ni kanske inte.. Den enda jag vet om att personen i fråga Dyrkar Billie & co. som jag gör, its Jojo:) Hoppas du har det bra i gvd hos din farfar=) )

Ps.
Jacob fick mvg i matte A, vilket var väl värt att fira med en feeet jävla glass.
& ett av det / de roligaste uppdragen under skattjakten var fan lääätt att man skulle kasta en Ines i fontänen. Denna Ines var ingen mindre än Ines Micanovic;p & guud i himmelen vad jag skrattade.
Ds.

(Pottan here I cooooomeeee.!!(L)(L)(L) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback