Maria.

Hon är värsta... GUDINNAN.
Fulländad!
Jag finner knappt ord !
Matchen mot Schnyder i söndags.. där hon räddade två av Schnyders matchbollar, jobbade sig in i matchen, & i avgörande set fick hon äntligen en matcboll & PANG, hon förvaltade den väl. Matchen var så sjukt spännande.. Olidigt spännande.
But she's a fighter. & blicken hon har när hon servar.. Hade JAG, Dalai Lama förbjude, stått på andra sidan av nätet, hade jag aaaldrig försökt mig på att möta hennes serve. För den blicken.. Hur ska jag beskriva den.. Den säger, att gud nåde dig om du tar bollen! (Hm, dålig beskrivning, förklaring.) Jag antar att man måste se henne spela för att förstå..

Maria Sharapova, vilken förebild alltså. Ung, Snygg, BÄST. Benen alltså... så fulländaaaaad. & vilken killer instinct! Imponerande.
& hennes outfits går ju inte att klaga på! :) Så eleganta, inte som Serenas el. Venus, som ser ut som galna tjurar / uppstoppade korvar när de spelar. (fast de är NOG så grymma ändå.)

Jaja. Nog skrivet om Sharapova nu.
Blir faktiskt sängen, alldeles strax. Ska bara lyssna på lite GWEN, först :D
upp tidigt imorn, träna, sen shoppa, sen äta, sen tingsrätten med Emelie. Najs = )

(kom på att jag inte skrivit nåt om fotbollen.. Men jag ORKAR helt enkelt inte.
kan kanske nämna, att Norge åter igen vann med 4-0, kickass eller VAD? Tänk attfå tillbaka det laget som vann över Brasilien.. goood, vilken dröööm. We need Drillo back!<3)

jaja. natti natti! =)

Kommentarer
Postat av: linn

kära nån, du om någon borde verkligen bli sportkommentator. hah ;p

2007-06-07 @ 12:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback