pooooooooooooosh,

...kryddflickorna är snart tillbaka,
can't wait.

idag har det varit najjjs på jobbet, alltså. Tessan fyllde år, & dagen till ära bjöd hon de flesta av oss på glass. lite märkligt, men... jag hade faktiskt tänkt tacka nej, men när hon körde på struten i ansiktet på mig.. du KUNDE jag ju bara inte säga nej,
jagmenar, tänk vad ledsen hon skulle ha blivit,
jag hade helt enkelt inte hjärta till det,
jag var tvungen att ta emot glassen & sen äta upp den på mindre än en halv minut.
precis så var det.. det berodde inte alls på att jag helt enkelt inte kan säga nej till glass, det berodde inte alls på att jag är glassberoende.
nejnej, lite.. viljestyrka har man ju.

som sagt, det har varit najjs idag. tänkte berätta om allt det roliga som har hänt,
men eftersom att jag snart kommer att dö av hunger,
känner jag att jag vill tillbringa de sista minuterna av min levnandstid till att göra nåt vettigt.
typ,
läsa en skvallerblaska.

hejdååååååååååååååååååååååå.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback