"the chosen one."

Haha ;p. jacob, mannen.

Igår var det den elfte, vilket innabar att treorna på VFG tog studenten, efter inte mindre än tre års slit. I vilket fall som helst, innbär allt detta att idag är det den första dagen i skolan, utan treorna. & det känns redan tomt. Fel. Riktigt fel.
Träffade några av pojkarna på konsum förut, & det kändes bara så FEL, att dom var där, & inte på skolan. (Inte för att de har tillbringat så värst mycket tid på skolan det här året, but still.) Att ha dom på skolan är nog inte det jag kommer att sakna mest, utan att ha dom här, i Växjö.

Mattias aka Fabror Persson drar hem till Mullsjö för en tid, innan han rycker in i Januari.

Hans, han ryckte in igår, missade sin student & allt.

Simon, han drar hem till Göteborg för att studera på Chalmers i inte mindre än SEX år.

Toooooomt

Det ekaaaar.

Men ändå.. GRATTIS, allihopa! :) Can't wait till att det är min tur. Jacob & jag fantiserade igår, värsta. Nästa år ska vi sålla ut alla ettor som håller måttet, dom ska få lov att umgås med oss så ska vi allt skola in dom.. ;) hehehheheee. ondska, oh yes.


MEN, jag ska i alla fall hinna med en film till med Farbror Persson. Viktigt, det står högst upp på min Att Göra lista, som jag har i skallen.


Men nu är det dags för träning, vilket kan behövas, verkligen, innan jag gräver ner mig i min dåliga självbild.


Senare, babes =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback