muy/mucho

Det är inte alltid så lätt, som man kan tro. Det vore himlans mycket enklare om det vore lättare än vad det är. (nähe.)
Missade hundra höjdare igår, med flit. eller alltså, jag var så trött att jag gick o la mig istället för att stanna uppe. så det var ju med mening, eller så.
Lite illa. Men det var skönt att sova:) faktiskt. oväntat va?;) haha.
Nu ska pojkarna gå iväg och köpa glassss, innan företagstekniken. Fatta att alla pojkarna har skinnjackor:O typ, jaha.:p haha. Jacke är lätt snyggast i sin, blir helt manlig. (not). Fast vid närmare eftertanke är nog Brokes snyggast, den är fan RÖD.! helt COOL. HAHHHA EVA BRAAAUN.
Och vet ni mer? Jag köpte stift igår. LILA. Fem st. för femton kronor: TRE kronor styck! hallå eller?! plus att dom var helt fattiga. dåligt köpt:p men kunde inte låta bli, jag tänkte "let's go crazzzy", haha.

Nu ska jag plugga lite spanska:) Pressen ökar nu, måste stå emot. hej så länge!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback