Call it love.. or whatever you call it.

Inåtvänd Planläggande Konkret Känslostyrd person



SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.


Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut ? även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.


Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar.

Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.


Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det.

Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.



Usch, det är så läskigt och äckligt sant..! Känner mig som den sämsta människan ever nu^^... men jag överlever..;)
Johanna kommer inte än på ett tag, så jag har lägenheten för mig själv ett tag till. ensamvarg, oh yes. rutiner,; tummen upp. om jag brukar gråta när jag ser på teve? every time, every day.

thanks Veronica, btw..:)

(blir nog att åka ut till hovshaga snart för att plugga med Emelie. och ikväll.. no words..:( )

Kommentarer
Postat av: veronica

Hihi, vassågod! inte ska du vara lessen över det resultatet, känslosamhet är något bra!
Jag gillar dig iaf skarpt! (skarpt? haha)
KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback