:)

Imorn blir det lite nostalgi med en gammal favorit film! =) längtar, når fruktansvärt.
o btw, nationella gick bättre än väntat :) skönt det. & på fredag kommer bestefar o hämtar mig:D bäst! sen blir det heeem. skulle behöva stanna kvar o plugga... men hur ofta träffar jag bestemor o bestefar, egentligen? tänkte på det här om dan, att hjälp vad lite tid jag har tillbringat med mina far- och morföräldrar, egentligen. Det är rätt jälva sorgligt... usch. jag klarar knappt av att tänka på hur det kommer att bli när de går bort, det finns liksom bara inte. nej. det gör det inte.
nej.
usch sluta! bajs på mig. bara sluta.

ska väl dra till ik nu, I guess. det är sjukt tråkigt, men det måste göras, tydligen.
tjobrä!;) som min käre vän jacke brukar säga. haha!

btw.. eurovision i helgen..xD jag SPYR PÅ DET. fast det är nog så mkt roligare är fucking melodofestivalen:p. så grymt onödigt med alla deltävligar, de pengarna som går åt där borde läggas på någonting annat. samma sak med fucking raketer som skjuts upp vid nyår o andra helger.

Kommentarer
Postat av: Linn

ngn har blivit djup :) hahah. vad skulle vi göra utan raketer? och vad skulle emma göra utan alla delfinaler i melodifestivalen? :P

2007-05-08 @ 19:53:09
Postat av: antonela

omg carina va är det med dig, eruovison it the shiiiiiit, årets händelse ju! ; ) HAHAHHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback