here you come again.

jag vill inte och jag kan inte,
men jag vill ha viljan, och jag vill kunna.
så varför?
om det inte vore för att jag redan förstår att det skulle vara ett sk. mission impossible (som faktiskt är impossible,&inte som på film), skulle jag läääätt söka till "snygg naken". till mys teddy som är lite peddo, eller RÄTT MYCKET BLÄÄ.

men LÅT MIG, då! ni förstår inte. låt mig vara fjortis/wannabe EMO. LÅT MIG HERREGUD.
hm, nu verkar det säkert som att jag tjafsat m. ngn, men nope, ingen har sagt nåt. (you want to know why? because in Gislaved, we hide our feelings.)

nu orkar jag inte mer.
skriva alltså. (jag sa att jag vara WANNABE EMO. så kul ska vi inte ha.)

gud. vad är det med mig? det här inlägget ryker nog imornbitti. eller njet, ska ju till soklan halv sju för att skriva om arbetet så att linkan blir nöjd.
TACK GUD.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå lite peddo, han är THE PEDDO, nasty shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback