I'm sorry for the times that I made you scream,

for the times that I killed your dreams,
for the times that I made your whole world rumble.


mmm. juletider.
okey, jag vet att det inte är jul ännu, men... typ! jag kan knappt vänta, det är helt galet. det är bara SÅ MYS. plus att jag har köpt alla mina julklappar nu. det känns braaaa:) & julen är så bra, för då kan jag jobba, vara hemma, träffa vännerna. typ..,.. linnzan;) som är på en dejt ikv, btw. eller, jag utgår ifrån att hon är det, eftersom att hon inte har på sin mobil. kan inte förstå varför den skulle vara avstängd annars.. nejnej ;) haha.

ville väl egentligen bara säga att att jag längtar till julen, till mitt&jojo's pyntande&firande.
& att madonnas låt- like a prayer, är RIKTIGT BRA.

Men nu är det kick-ass lindsay på teve, Freaky Friday va;) ska kolla lite sen, när jag är klar med pluggandet.
adios amigos! :)

Kommentarer
Postat av: Buuhhuu

Carina dååå.. vad är problemet.. julen är kall och dyster..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback