now as friends, we say goodbye,

I think there's something in my eye

jag döööööör snaaaaaaaaaaarrrrt.

det har vart mkt killers lyssnade idag, jappsii! mkt old stile, á la get trashed, & även mkt nytt soommmm tyyyypp, shadowplay.
btw så är replaceable så vacker. tears in my eyes!
 
top tre, band va
- The killers
- Billie
- No Doubt

typ

& "snart" är det fotboll! precis som väntat så spelas matchen 22.00, äkta á la españa stile. it's nice. & mmm jag tror att min favorit får spela ,Shabaaan the maan!:D:DD

sry för att jag är lite crazy, men jag tänker på att mattias åker imorn, & även på samtalet jag mottog inatt. det är inte konstigt att jag känner mig lite heartbroken, och då finns det inte heller nåt bättre att göra än att lyssna på get trashed,- & DÅ BLIR MAN helt enkelt lite crazy
me like

take care! & eyy, Sawdust in my heart!


Kommentarer
Postat av: linn

tjubru, kommer du hem till helgen ? nästa helg asså. lr aa du faattar xD btw, BAAAAAAMBIIIIIIIIIIIIIII! grr:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback