hem-hemma

igår fick jag lift av Jojos mami hem, fett nice. Har jobbat idag, det var nice för att vid nio kom FRUKT-KORGEN. WOHOO. önskar att Jojo hade varit där, ville dela denna högtidliga stund med ngn. men neeej dååå. Inte ens Janne var i närheten. Fast han är iofs aldrig i närheten, Busy Man lix!:)
men fett nice med pengar, alltså.

Nu är jag trött. & Jag är GRYMT sugen på att se på oth. fast det är jag ju alltid, iofs ;) de avsnitt som har visats på teven den senaste veckan är verkligen SÅ BRA, när Haley&Nathan (aka The Perfect Match), håller på att fixa sitt marriage lixxx..:) & mina andra två favoriter, Brooke&Lucas dåvaaa, blir tillsammans AGAIN. Lucas: "I love you to.. Pretty girl."  awww, ofta att man INTE smälter när man ser det avsnittet? kärlek. och peace, som min favorit- homie hade sagt.

nejmen nu ska jag ta&slå vikk en pling, om jag törs. hon den dära fransyskan (som lyssnar på.. hardcore music, vad nu det är liksom), skrämmer mig. haha.

men mmm. joo, en sak till. jag frågade ju chans på en viss person i söndags... och SJÄLVKLART sa den här personen ja, ingen kan motså mig. oh no:) men ey, jag saknar dig buddy, okay? men bara lite, tyyyp, PYTTE-LITE. min aladdin,;) haha öööh okeey nu måste jag skärpa mig.

puss&godnatt!
(kl är inte ens åtta. hahaha. patetisk.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dancing in the moonlight. preciss..

Postat av: johanna

damn, hur kunde jag missa FRUKTKORGEN? :O

2007-10-20 @ 12:26:16
URL: http://johannay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback