Here comes that shit again,

I've got halloween head.

DAMN vilken vecka, alltså!
I måndags fyllde johanna sjutton år. (själv fyllde jag sjutton för nästan nio månader sedan, men det är en annan historia.;) ) Fam. andersson + birgitta kom till lägenheten med smörgåstårta och kladdkaka. det var MUMMAAA. lyckad kväll, reeeaally.
Vad är det mer som har hänt ... JO JUST DET. i ONSDAGS, då fann jag en femhundralapp inne på konsum på oxtorget:O jag dooog nästan.! på kvällen sov jag hos madicken, som är iväg på älgjakt. ("det var sånna som NI som dödade Bambis mamma!" <---Johan Glans på Parlamentet förra söndagen.;p) Jag passar Molly, Madickens hamster. Det är väl.. sådär halvkul:p men det är fett nice att vara hos Madicken helt själv. (lyckades dock bränna min gröt igår morse, och jag har inte lyckats få ren den än. måste fixas innan miss. fungbrant kmr tillbaka;) )
Idag vart det redovisningsdags på svenskan.. det gick väl.. sådär, kan man väl säga. hehe:p

och jo just det. i onsdag, när jag fann FEMHUNDRINGEN NIVET, (hehee;)))). När jag hade betalat mina varor och skulle packa ner dom i en plastkasse, då hörde jag ett par tanter bredvid mig prata och skratta. dom skulle tydligen gå på bio, såna äkta mys-tanter. Iaf, då tänkte jag, kommer det där att vara linn, vikk, emma och jag om ett.. antal år? det känns så självklart på ett sätt. men man vet ju aldrig, nej faktiskt. självklart kommer malin att vara med också, för hon är ju trots allt min bio-kompis!;)

men erkänn scary? Jag menar.. det känns otänkbart att linn och jag inte kommer att umgås när vi blir äldre. HALLÅ LIKSOM. så mkt vi upplevt tillsammans... som tråååkiga sommarkvällar, underbara sommarkvällar, KONSERTER.... och inte minst.. den första fyllan;) hahhahahaahaha. amaggad. no words!;)

och vikk och jag... vi umgicks redan när vi var småsmåsmå, det är knappt så att jag minns det. hade jag inte haft foton på det hemma som bevis, då hade jag nog inte trott på det själv. iaf, klart som korvspad att vi kommer att fortsätta ses!

och OFTA att nelle och jag inte kommer att ses sen när vi har blivit hemmafruar, för att kolla på gamla serier?;D hahahaha. KLART SOM FAN!;D

det känns också otänkbart att jojo-hanna och jag´kanske inte kommer att fortsätta träffas. vi har ju bott tillsammans i över ett år nu.. menfan, om 30 år kmr vi fortfarande att åka till u-red(<3) tillsammans för att köpa rengöringsmedel, lättplätt;) & vi kmr att ses för att se på gamla parlamentet- avsnitt, och EXTRA EXTRA! ;)!

uuuh. jag blir yr av sånna här tankar. avsky tanken på att jag inte alltid kommer att ha vissa människor omkring mig.
meeen, fröken englund och jag ska ju ändå flytta till Australien lite senare. väl där ska vi ha nåt skitjobb- och på fritiden ska vi lära oss att surfa.;) japp! och sen ska vi flytta till spanien där vikk väntar på oss. så jag behöver ju inte oroa mig. gött ;) haha.!

jaja. nu är det väl dags att läma skolan och bege mig hem till madicken. imorn blir det favorit i repris, linkan kommer hem till mig och det blit fotbollfotbollfotboll! kan inte tänka på det, får svårt att andas med än gång.

later dudes!:)

Kommentarer
Postat av: Boy Named Sue

Om inte du skrev så mycket så skulle jag fan orka läsa igenom det.. HALLÅ?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback