Jeg kan være en venn,

jeg ser at du faller.


mmmm, parlamentet allså! ;) haha. blev lite stressigt, var tvungen att spring a helt från madickesn place bara för att hinna. för jag menar, det är en grej att missa ett avsnitt av Gre's, men vid Parlamentet, där går ändå gränsen! ;)
& så vill jag passa på att säga att röyksopp är ju ingenting att ha, Really. förstår inte grejen:S RAVI däremot, KÄRLEK! :)



Jeg sender sanger til Mesopotamia,
Hør meg sende milde meldinger til Dagobah
Nei jeg kan ikke la være å tenke på Neru, så på Hood, så på Sioux,
Du må ikke sove på det, Ravi lover sårene kommer gang på gang,
Vi kommer til å måtte mekke sang på sang, klang på klang, dann og vann,
Ikke våg stopp når det går trått!
Vi får det overstått, lover få deg opp, opp, opp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback