Når meningen blir liten,

Og tomheten så svær
Når troen er blitt sliten,
Så er jeg fortsatt her.

Mmmm, UF is STILL all aorund!:) KÄRLEK VA

& hey, Jojo är rätt bra hon. ;)

Inget vettigt, I know. Blir lite knasigt, eftersom att ingen i Växjö läser min blogg, bortsett från Bumbi då. määäeeän ändå;) Önskar att vissa av er fanns här hos mig, ibland.
& jag har tänkt på en sak, att jaaa, ett långdistansförhållande med en person (en kille, eller en man, hehehe), som inte har ett särskilt stort behov av att träffa mig så ofta; skulle passa mig perfekt.
sammanhängande? nooope:p.

nejmen nu ska jag gå till mina ekonomilärare och fråga lite om hur man går tillväga för att skaffa dubbelt medborgarskap. eller hey, jag kan ju ringa Sickan, eller Ingo-Gringo. smart.

tjarrå! (hehehehhehee)

ps.
Schyffert är bara sååå min man!
ds

Kommentarer
Postat av: linn

snart är det loooooov! :D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback