Scotland.

När mina föräldrar frågade mig varför jag ska flytta till Scotland, sa jag att det var på grund av
1. Jobbet
2. the University of Edinburgh

Den egentliga anledningen till att Johanna&jag ens kom att tänka på Scotland, var att
1. Vår favoritskådespelare kommer därifrån
2. Språket

Jobbet och skolan är egentligen bara en bonus. I sommar ska jag spendera mycket åt att läsa om Edinburgh (och Scotland i övrigt), se många jamess-filmer och prata mycket engelska. (Typ med mig själv.) 

Dagens tips; gå till närmaste affär som säljer tidningar och köp en tidning som skickar med en Heath Ledger -film. (minns inte namnet på tidningen.)


image80


Kommentarer
Postat av: Michelle

Är du intresserad av en blandning mellan nyheter,mode,kändisar och Livet?

Kolla då in min blogg och lämna gärna ett spår efter dig! =) Ha en bra dag!

Postat av: johanna

mmm, scotland

2008-04-27 @ 16:55:49
URL: http://johannay.blogg.se
Postat av: johanna

haha, det var sista gng jag gjorde misstaget av att ha ett tre-hjärta med i en kommentar, (duvet vilket jag menar?) hursom, -resten av kommentaren i sitt ursprung var ngt i stil med att det är tur att vi har en mer "genomtänkt" baktanke att ta till, jag menar, alla förstår nog inte våra hemliga planer, HEHEH ;) och sen meddelade jag också att det är 60 dagar, 6 timmar, 59 minuter, & 53:3 sekunder kvar tills wanted går på bio, YIPPIE YAY säger jag ;;

2008-04-27 @ 17:00:53
URL: http://johannay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback