Jag älskar mitt meningslösa liv (I ett hav av kaffelatte, såklart.)

Gosh, konsert i fredags, Lars Winnerbäck med band, Miss Li, Emil Jensen, mfl.. MMMM. Jag känner mig aldrig så levande som när livemusik står på schemat. När jag cyklade hem vid tolvslaget fann jag det svårt att första varför jag hade legat sömnlös två nätter tidigare. Och jag rider nog fortfarande på fredags-vågen, jag känner mig fortfarande rätt så oslagbar.
I vilket fall så har jag inte fått de bästa bilderna på lasse&johan ännu, vilka självklart är de viktigaste, men jag postar en del bilder redan nu. Enjoy!



När vi kom vid sjutiden stod Emil Jensen på scen. underbar! Jag förstår Annas kärlek.



Sen kom Sophia Karlsson med band. De var väldigt skickliga, men samtidigt också vääldigt värdelösa. intressant!



Miss Li var grym och spred glädje, oavsett om man stod vid scen 1 (och väntade på lasse), eller framför scen 2 för att komma så nära Miss Li som möjligt, sjöng man med. Underbart!


Det var dags att ta några obligatoriska two-on-two pictures, och eftersom att det inte existerar särskilt många på mig och johanna, så ställde vi mer än gärna upp. Eller, vi ställde upp, i alla fall.


JagkomprecishemfrånGrekland&jag tog också en bild. Och ja, jag låg i ett solarium i 20 minuter igår. Jävla Emelie.


okej ENOUGH with meningslösa bilder! Lasse baby! :) Längre hår en sist. Men han var även bättre en sist. Så jag ska nog sluta trcka hans gästbok. Inte för att min "snällalasseklippdigvafan"-kampanj har fungerat hitills i vilket fall.. Men ändå. Jag ska sluta nu, jag lovar.



Jag har väl knappast lärt mig något sen' sist... Bara att jag alltid ska placera mig längst fram vid scenens vänstra sidan. Vid Vackra vackra Johan. Talangfulla Johan. Geniet. En av mina absoluta favoriter, bland musiker. inte för att han är snygg, även om det såklart inte är ett minus. Nejnej. Alla som har sett hon vid pianot, med gitarren, med munspelet, med.. ja vad är det han inte spelar? vad är det han inte spelar helt underbart?
Som den känsliga jäveln jag är var jag på bristningsgränsen ett flertal gånger under kvällen, men det var föst när johan sjöng solo under
Kom ihåg mig då som tårarna kom.


Kvällens bästa;
Så mycket. Publiken, Lasse&hela bandet, så många låtar var lika bra.
Kvällens sämsta; För stunden kan jag inte direkt komma på något. Eller, Strimmor, kanske. Och att MissLi inte var på den stora scenen. FLOPP! MISS! (hehe fattar ni hehe)
Kvällens initiativ; Beslutet att inte spela Kom änglar, även om stora delar av publiken skrek sig hesa om sin önskan. Men nu blir det så mycket härligare att höra den vid nästa konsert.

För visst blir det en nästa gång, det blir det alltid med Lasse. För det är han som knyter ihop allt. Alltid.

Kommentarer
Postat av: Linn

Men jag vill med! :( gaaah!

2008-08-29 @ 10:34:18
Postat av: Johanna

blogga dåå, ( btw; LISTA! 1. James&Ewan&Craig&Skottland 2.BILLIE 3. lasse) typ-

Postat av: Johanna

)

2008-09-01 @ 23:29:16
URL: http://johannay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback