Homecoming (queen).

Sköna gröna gislaved.
M-M-M!
En timme efter min hemkomst ringer min mobil. Jag känner inte igen numret, & därefter gör jag det otroligt idiotiska valet att fakiskt svara.
C -Hallå?
J -Hej det är Janne!
C (-F*TTA!!!!) -EEeeh hej
vi pratar om norge i ca fem minuter, det visar sig att vi har släkt där borta/uppe båda två. Brilliant. So now we're bonding.
    Det hela slutar såklart med att Janne, som är min boss på Gp här i Gislaved om ni inte förstod det (vilket ni troligtvis inte gjorde. jag menar inte att "alla mina läsare" är dumma, bara att det faktiskt vore konstigt om ni faktiskt visste vem han var ookey movin' on), frågar om jag kan jobba imorgon och därefter gör jag ett annat korkat val. Jag säger Ja. Såklart.
Tänkte ta lite sovmorgon och jobba lite senare, men jag har bestämt mig för att jobba många timmar imorgon så att jag inte behöver jobba på fredag. Yeeep. Så får det bli.




well, dagens lista. lustiga saker om Norge
1. Dokusåpor är som syre, eller som en egen religion. De är inne på sin femte säsong av farmen, typ 17:e säsong av Robinson (typ, ja) och så visar dom den senaste danska versionen av paradise hotel. Jag lovar att jag inte kollar. Jag bara zappar fram till dess att mitt nya favvo-program Hanna montana (man måste få ändra sig) börjar.
2. Old News; Skotland som ligger utanför Oslo. Namnet/stället borde kanske hamna under listan Brilliant things about the beautiful country called Norway (or NorEG in nynorsk). Anyhow; SKOTLAND!
3. Dom ÄLSKAR svensk dansbandsmusiik. Älskar. Verkligen älskar. (nämnde jag att dom älskade det..?)
4.Okej nu hinner jag inte skriva mer hanna montana börjar fortsätter listan imorgon byee

ps. lycka till med flytten vidar ds

Kommentarer
Postat av: vidar

TACK! (kan behövas)



Du får fan ta och hälsa på!



Mysegosekram

Postat av: johanna

hehe, och du tror att du är en drottning bara för att du är rik va

2008-08-14 @ 16:41:37
URL: http://johannay.blogg.se/
Postat av: the gvd lover antonela (el snälllisen)

du, gislaved är jävligt GRÖNT,SKÄNT och underbart.

shiiiit trode aldrig de där orden skulle komma ut ur min mun, el ah typ fingrar blir det ju. men iaf gislaved är beeest. älska gvd gettot! el man gör det iaf om man varit i äckel turk-landet! hahaha

2008-08-16 @ 13:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback