Waitin' on a sunny... boy.

Mmm Bruce Springsteen kan sina saker. Den rösten alltså. Det faktum att han är världens sexigaste 58:a åring är ju också ett stort plus.



Jag delar numera lägenhet med en kille. Ni hörde rätt. En Kille. Dagarna då jag kunde vandra runt fritt i underkläder är över. Inte för att det någonsin har funnits några sådana dagar, men jag kan i vilket fall som helst inte göra det nu.




Växjö är underbart, gosh. VäxjöVäxjöVäxjö.
Det var väl egentligen det kan tänkte säga, att det är underbart att vara tillbaka, allt är kanon. Nu håller jag bara tummarna för att jag inte är skoltrött om en vecka.


next; båtmanstorget, till johan. WANTED BABY!


Kommentarer
Postat av: linn

mihi! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback