fuck

jag sparar mina pengar för att ha en chans att se dem live i storbritannien,
men fan,
när alla jublar över sina beställda biljetter börjar jag tveka.

men enligt min planering bor jag inte längre i sverige den 22:a augusti. sååå.
alla som ska gå kommer i alla fall ha det underbart, det är jag säker på, bombsäker faktiskt
coldplay my god, det blir inte mycket bättre än så

lyssna i alla fall på den första minuten. hehe. så rolig. (och med rolig menar jag fucking handsome.)





julfirande med johanna ikväll. kanske tar vi ett foto eller två till familjealbumet? tveksamt, dock.










MMMMM, COLDPLAY !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emmapee

Looooovsnaaaart!!! du hänger väl med ut på juldagen hoppas jaag! haha ska bli så skönt med lov igen iaf! saknar allar som bara deen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback