kvikk lunsj.

24timmars influensan, eller vad det nu var, var pretty intense, men jag lever ju fortfarande, i alla fall.

Samma sak kan jag säga om hela 2008; det har varit intensiv som fan, men här sitter jag ändå.

Imorgon kommer jag äntligen kunna andas ut, för då är det 2009 och jag kan inleda vad som officiellt blir ett UF-fritt år, för min egen del.
I tillägg väntar Scotland,
hundratalas mail kommer att skickas till oscar,
förhoppningsvis blir the filthy youth mer kända,
och ett flerat koppar te kommer att drickas på kafé å läs, under våren tillsammans med I.
Sountracket jag kommer att ha i bakhuvudet är Life is a song- med Patrick Park.



Till våren satsar jag även på ytterligare en Paris resa, säg till om ni vill följa med.
Kvällen kommer att spenderas med Vik- filmtittande, körning av vänner som inte är i stånd till att köra själva, och twilight-snack. mysigt och otraditionellt.


happy new year!





3:03 och framåt är också rather intense..
 

Patrick.

Kommentarer
Postat av: malin

twilight är så jävla bra!!!

2008-12-31 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback