for my love, that I lost

det har varit party i gislaved de senaste dagarna- de passar på medan jag är borta.

mrs mcavoy- lever linnzan eller?
vik- nej, hon kommer att ligga i soffan hela dagen, hahaha.


jesus, på nyår ska jag dricka alkohol. man, alltså. shit. det var inte igår! får nog ringa min vän mårten under eftermiddagen, för att bli brutalt påmind om hans åsikter gällande alkoholintag.

julen i norge har varit great- som alltid. jag har lyckats hålla sams med min far nästan hela tiden, jag har inte ätit alltför många chokladbiskvier (allting är i och för sig relativt..), och jag har chillat gärnet med min hund.

jag hoppas att luke, leia, han solo och alla andra där ute har haft en fin jul as well- det förtjänar ni.

ciao peeps!

Kommentarer
Postat av: linn

men kom hem nu va ;)

2008-12-27 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback