I guess I never cared,

until I met you.

WOHOO. VS-fashionshow -07 var helt fantastisk. Inte som -06, när det gäller artisterna, meeen eeey inte ska vi klaga när snyggingar som Miranda Kerr underhåller.! Mmm. MEN som sagt, artisterna.. Justin var väl... tio ggr bättre, ungefär. Men man måste bara älska Spice Girls, och att Seal&Heide sjöng tillsammans (eller vad det nu var hon försökte sig på, jag blev lite förvirrad), & will.i.am.. han är ju ändå rätt.. bra.
fick ännu mer motivation iaf, honey nästa!;) tssss

Dagar som dessa.. gillar jag. De är sällsyna, men ack så uppskattade. Känner mig lycklig (trots enbart 7 h sömn). Jag ser fram emot framtiden. Studenten, och sen.. Australien;) kanske, hehe. Eller plugga. Whateva, det kommer att bil BRA. Jag hoppas bara att det blir tillsammans med plinn&vikk, iaf. Som jag skrev på julkortet jagglömdeattskickatilllinn; En vacker dag ska vi fira jul tillsammans, med Johnny och Jude. hehehehe.
Menmen.
Tillbaks till verkligheten. Spanska nu, och HJÄLP gissa vem som inte pluggat ngt under lovet? Hmmmm jag undrar vem.

Well, take care:)
och glöm icke att ta med Antonela i er kvällsbön, vi vill ju inte att hon ska bryta några ben i backen.
(or do we..? ;) )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Australien skulle vara fett nice alltså

Postat av: linn

oh god i miss you.

2008-01-10 @ 22:44:32
URL: http://linnenglunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback