I pray that we make it through,

Make it through the fall,
Make it through it all.


fem bra saker som har hänt den här veckan:
Bejbi kom hem
Vi (jag&bejbi) fyllde arton
Jag blev full (hej fjortis) under min&bejbis födelsedag
En viss mr Hottie McHottie mindes in födelsedag (& nej det är inte du S.E)
Las Vegas har dragit igång igen hehehe

Imorgon är det öppet hus. Ines och jag ska sälja våra själar till de nior som ännu inte har bestämt sig för vilken skola de ska söka till.
Därefter ska jag stressa till stationen, hoppa på tåget till Hestra, sen hem--> återföring med den förlorade brodern.
Mmm bra helg. Stressig, men braaa.

Nu ska jag få min skönhetssömn. Viktig dag imorgon, & nu syftar jag inte på Öppet hus utan det är nämligen så här att jag ska kanske få min födelsedagsfrukost av min favoritkock Dragge Micanovic. m.m.m! leppina is THE SHIT, om jag någonsin gifter mig så vet ni vad som kommer att serveras :)

men nu; oth musik, packning och sen lite matte

ps
jag fick feta presenter av min roomie, Jo'.  Uno FET nyckelring, en biobiljett och feminima smycken.
thanks
ds


Kommentarer
Postat av: linn

haha , hörde det där om drinkarna ju ? :P ahha. så jävla rolig är du. Förresten ringde vikki mig mitt i natten i lördags, hon
sa att hon inte fick tag i dig o ringde mig istället. Jag dog typ :P :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback