äntligen

Den senaste tiden har jag förstått hur viktigt det är att ungdomar i min ålder engagerar sig när det kommer till politik. Nu tar jag mitt ansvar genom att lansera tävlingen Sveriges snyggaste politiker.

Du som deltar är med i en utlottning där man kan vinna mycket fina priser. Några smakprov;
Ett fotoablum fyllt med bilder på t jejerna i Spice Girls
Mjukiskläder med Backstreet Boys-tryck (storlek; 10 år)
Westlifes första platta + en Okej-Poster på Mark

Ja, ni ser! Nu är det dags att dra igång. För att skapa lite spänning inleder jag med Sveriges mest attraktiva politiker, (enligt tidningen Café-9. Lycka till! :)


Del 1.
Carl vs. Per

image115

Kommentarer
Postat av: johanna

svårt val, men jag tror definitivt att jag väljer per. bildt skrämde mig alldeles för mkt på bilder postade i föregående inlägg.

Postat av: Jacob

Carl Bildt är helt klart stiligast.

2008-06-06 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback