Homecoming!

Jag funderar på att göra en film som heter Tillbaka till verkligheten. Varje gång jag lämnar Småland är det precis som att jag glömmer bort mitt riktiga liv, och förälskar mig i allt det nya, allt som är annorlunda. Emax Sverige'08 var supernice, jag hittade flera riktiga pärlor som kommer att få vykort från Norway i sommar.

Men, det finns inget bättre att komma hem till datorn, och läsa alla bloggar som har uppdaterats under verklighetsflykterna.


Postar ett par bilder. Puss på David, puss på Patrik, puss på personalen.. puss på allt.


"Allt är ett skämt", sade han, Batra. & så är det nog.



Patrik&jag satt bredvid varandra under föreläsningen, och vi skratte konstant, mer eller mindre. För övrigt så älskar jag hur Batra spanar in Patrik på den här bilden.



Izze är ett troll, och det är därför hon är min bästa. Och för att hon delar min passion för Tyskland, såklart! :)


´"Gänget". (fr.v; Wilhelm, Ines, jag och Patrik). Vi bondade under tisdag kväll, tror jag att det var. När alla andra spinnade/gymmade/spelade fotboll- volleyboll- basket, ja då rockade vi rockring i ca två timmar. Det var tider det! :) Puss på gänget. (Tur att vi inte var AS-SLITNA sista morgonen när vi skulla ta gruppbilden, HEHE).



Nej nu ska jag börja packa inför min Norgetrip. BIilder kommer säkerligen upp på facebook, håll utkik!:) Jag ska visa upp oslo från stadens bästa sida, jag ska frälsa Vidde.
Ha en fin sommar! Ciao Ciao


Kommentarer
Postat av: johanna

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH du har träffat BATRA! (som om det var en nyhet och inte ngt du har rubbed in my face ett antal ggr) hur som helst, den viktiga frågan; lyckades du klämma in uttryck som "en röe pölse - med flöööe" &/eller "annars DÖDAR jag dig!"? kan förstås ha en viss förståelse över om du skippade det sista, det kunde ju faktiskt ha skapat en viss förvirring för eventuella livvakter som inte kan sin kvarteret skatan.

Postat av: johanna

btw: en film, I'm in! (hehe, rim)

2008-06-23 @ 23:50:33
URL: http://johannay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback