Yummie

Man kan säga mycket om Carld Bildt, men det finns en del sköna bilder på honom.
Först ett par klassiker;

image112
Mmm. Mysigt! :)


Nedan följer ett par nya jag hittat.
image109

image110

image114
snygg snyggare BILDT! :)





Idag har Carrie för första gången ignorerat en deadline gällande ett skolarbete. Arbetet i fråga avgör för övrigt hennes slutbetyg i kursen Sv. B. & istället för att i skrivande stund göra en kraftansträngning för att försöka rädda situationen, gör hon istället planer med sin vän Mattias som kommer till Växjö på söndag, och hon försöker även pressa in en göteborgs-trip i sitt fulla schema.

Är ovanstående påstående sant eller falskt? Den som svarar rätt först får min man. united kallender




dagens tips fick jag av min goda vän Izze. "Överanalysera inte", sade hon. Just det tipset fick mig att komma på några egna.
Våga konfronteras med ditt förflutna.
Våga se människor i ögonen, även om detta leder till känslostormar stora som orkaner.
Våga framförallt hoppas på en ny chans.


Kommentarer
Postat av: linn

man jag tror att du blivit knäpp min vän ;) men jag ställer upp;P haha Saknar dig så...

2008-06-10 @ 23:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback