and I will let you down,

I will make you hurt.

en ny vecka, nya möjligheter! Jag är inte särskilt bra på det där med nyårslöften, på långsiktsplaner, istället kör jag på en just-nu plan. Eftersom att jag ska dricka oboy på fredag ska jag bara äta skorpor och dricka grön te den här veckan, och eftersom att jag ska slappa på fredag så måste jag fixa undan ett par arbeten under veckans gång.

så ser det ut.
& idag blir det bio med en del av språkarna, jag se se när min favvo Leo ska försöka rädda världen genom en dokumentär, mm al gore&leo i mitt hjärta. på torsdag blir det bio med Jo, lite bob dylan sådär efter naturprovet-innan matteprovet låter kanon.
& vikk hade tydligen "träffat någon på flygplatsen". Som i en film, ungefär. Lite eww, men samtidigt rätt gulligt.

& just det, Ozzy är i sunny Croatiaaaa. Lite avis, 20 grader och sol låter långt ifrån superfel.

och föresten så är Johnny C SO my man just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback