Chariots of fire.

Jag såg precis det sista avsnittet av Parkinson. Dame Judi, Peter Kay och David Beckham var några av gästerna, riktigt underhållande. Dock är det riktigt trist att allt är över nu, jag hoppas verkligen att SVT vill visa ALLA avsnitt i repris nu, så att man får se Michael Parkinson tillsammans med Fred Astaire och andra legendariska gäster.
Klippet nedan är egentligen inte det jag ville visa, det jag ville visa var ett annat med Ewan McGregor, när han snackar om Star Wars. Tyvärr var det inte möjligt att lägga upp det.. Älskar i alla fall slutet, när dom pratar om "the light sabers". Jojo, checka! Klippet nedan är ändå skönt, eftersom att det är Ewan. Såg Moulin Rouge idag, classic.

Mycket BWO nu med. Det gillar vi.



Jag vill även tipsa om klippen när Kate Winslet och Robbie Williams gästar Parkinson. Ciao!

Kommentarer
Postat av: johanna

EWAANN ;;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback