I focused on the pain,

the only thing that's real.

Jag älskar rapport, det är mitt favoritprogram efter fem år gamla avsnitt av "all acces" på mtv. mm heath ledger var such a hottie.

& jag blir lika förvånad varje gång jag ser Fredrik Reinfeldt på teve, när det står "statsminister" under hans namn i en ruta. Jag vet inte om det beror på att han syns såpass lite utåt att jag helt enkelt glömmer bort honom, eller om jag någonstans långt inom mig inte har accepterat honom ännu.

Hehe, minns när jag och Anna super-hatade någon moderat när vi gick i typ, femman. När vi hade "parti-tema" i skolan kom jag i Miljöpartiet, mm those were the days, åtminstone tänkte jag just då att jag vunnit jackpotten. Det tyckte Anna med. Själv kom hon med i Moderaterna. Hon försökte säga upp sig, men vår lärare sa att det inte fungerade så. Men ofta inte, skulle det inte vara verkligt?
Shit, vad vi var knäppa. Vart fick vi orken ifrån?
jaja. Mellanstadiet for life, det kan vi ju bara konstatera :)

well, lite naturkunskap nu och sen sängen. take care!

ps. mmm, leverpastejsmackooorr. ds.

Kommentarer
Postat av: Anna

oh ja! minns du när vi såg att bo lundgren slutat som partiledare och blev jätteglada? och mötte en lärare som kollade misstänksamt på oss? xD

2008-03-06 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback