Man kan inte åka skateboard på kullersten.

Vetenskapligt bevisat.

Jag försöker utbilda mig lite nu, inför att Schyffert gästar city. Som sagt så minns jag inte särskilt mycket från nittiotalet, så jag försöker få i mig lite info om vad som egentligen hände, men jag lägger ändå mest vikt på att se gammalt Schyffert material. Hittade Gangsta Stina på youtube- underbart. Jag älskar näsan mot gallret, och mobiltelefonen(tegelstenen) i vattnet.
Schyffert är ju stenhård.



Jag missade tyvärr parlamentet i söndags. Har för mig att Björn Gustafsson ska vara där kommande söndag i alla fall, och jag ska verkligen försöka se det. Det mesta jag har sett med honom är kanonbra, faktiskt. Han är bra i parlamentet, hade några riktigt bra lördagkvällar med melodifestivalen, han är perfekt som "Benjamin" i morgonsoffan och det som verkligen gjorde att han växte i mina ögon, var klippet jag såg från när Betnér var på big ben. Stark.

Lite mer nile city, sen bär det av hem till Izzy. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback