vart tog vintern vägen?

yeye- hemma i gislaved nu! niceee. upptäckte att det fanns ett åtta pack med såna små yoggie paket i kylen, dom går tydligen ut på datum idag. och det var som vanligt med fruktskålen- full med gammal frukt. Papi bara köper och köper, det verkar inte som att han har insett att jag bara är hemma ungefär tre fyra dagar i månaden. knäppis.
så iaf, idag när jag skriver på engelskan/ser på inomhus VM/ser på backhoppning och annan vintersport, då ska jag äta yoggie! mumma.

anledningen till att jag bloggar idag är egentligen att världens sötis fyller arton- woho watch out gisleparken! (inte för att nån åldersgräns någon har stoppat henne förut, men ändå.) yeye igen, grattis malin;) om du ser det här, så ska du veta att jag ringer dig lite later. om du är hemma, försök göra lite plats för mig mellan all tårta-ätande, okej? ;) hehe. älskar dig bruden.

mm just det. det är nice att ha en lista på olika bloggar på favoriter, som man kan spana in när man tar paus från arbetet. (vilket arbete, som att jag någonsin gör det jag ska.) första bloggen jag besöker är självklart herr Schyfferts, sen har vi ju Annas, Malins, Linnzans och Johannas. mm, underhållning. Att läsa mina vänners bloggar har blivit ett sätt för mig att hålla kontakten med bland annat falköpingsbrudarna, som jag träffar typ, tre gånger varje termin. (vilket suger, big times, btw.)

yeye för tredje gången, nu väntar faktiskt Holm och engelskan! ciao!


Kommentarer
Postat av: Äna banäna

här är halvmetern snö och blåser, vill ha vår!! men det är mys :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback