We should be dancing,

but we choose to fight.

Som sagt, mycket BWO nu. Jag finner det svårt att utse en favoritlåt, eftersom att det finns så många bra, men de låtar jag har lyssnat på mest under mina dar' är ju ändå Chariots of fire och We could be heroes. Därför lägger jag idag upp videon för Chariots'.

En favoritvideo är lika svårt att utse, då de flesta är otroligt bra, men Give me the night tillsammans med de två ovannämnda får nog ändå bli top tre.

Hoppas att du snart blir frisk Vidar!
Ciao folks.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du får en trevlig kväll :)

Postat av: vidar

Jaaa... jag börjar känna att den extremt sega förkylningen lägger sig.

Vi kan ju alltud hoppas!

2008-03-25 @ 09:02:40
URL: http://vidar.aronsson.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback